سنگ های گرانیت ایران

دسته بندي : فنی و مهندسی » معدن
توضیحات:
تحقیق سنگ های گرانیت ایران، با فرمت jpg ، در 34 صفحه.

بخشی از متن فایل:
سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: granite) گونه‌ای سنگ آذرین درونی است. به همین دلیل، بافتِ آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت است و دارایکوارتز (دُرّ کوهی) و فلدسپات، میکا، و پاره‌ای کانی‌های دیگر می‌باشد. بسته به کانی‌هایِ موجود در سنگ خارا و شیمی آن، این سنگ به رنگ‌های گوناگونی، از صورتی تا خاکستریِ پررنگ و حتی سیاه، یافت می‌شود. این سنگ از سنگین‌ترین سنگ‌ها با چگالی ۲٫۷۵ گرم بر سانتی‌متر مکعب به‌شمار می‌رود.
سنگ خارا یکی از محکم‌ترین و سخت‌ترین سنگ‌ها می‌باشد. به همین خاطر به عنوان مصالح ساختمانی به صورت گسترده‌ای استفاده می‌شود. مقاومت این سنگ در مقابل ساییدگی باعث استفاده گسترده از آن در آزمایشگاه‌ها شده‌است. مقاومت و سختی بالای این سنگ این امکان را فراهم می‌کند که ورقه‌هایی به ضخامت تنها چند میلی‌متر از این سنگ ساخت.

در این فایل ، 34 اسلاید از تصاویر سنگ های گرانیت ایران زمین به همراه مشخصات و موقعیت معادن (آدرس )گردآوری شده و علاوه برآن در لژاندر تصاویر مشخصات (آنالیز) فیزیکی و شیمیایی سنگ ضمیمه گردیده است.
دسته بندی: فنی و مهندسی » معدن

تعداد مشاهده: 28071 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: jpg

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:2,417 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    در این فایل ،تصاویر سنگ های گرانیت ایران زمین به همراه مشخصات و موقعیت معادن (آدرس ) گردآوری شده و علاوه برآن در لژاندر تصاویر مشخصات (آنالیز) فیزیکی و شیمیایی سنگ ضمیمه گردیده است.


  • محتوای فایل دانلودی:
    34 تصویر

  • گالری تصاویر :