پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری هتل آتلانتیس دبی

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
بخشی از متن:
مقدمه:
هتل آتلانتیس دبی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر دبی در مجاورت ساحل نیلگون خلیج‌فارس است که با معماری منحصر به فرد و امکانات مدرن محبوبیت زیادی بین گردشگران این شهر به دست آورده و یکی از هتل‌های باکیفیت کشور امارات محسوب می‌شود.
هتل آتلانتیس یک شاهکار معماری در زمینه اقامت لوکس برای مسافران است که با طراحی هیجان‌انگیز خود به یک مقصد برای اقامت تبدیل شده است.
این ساختمان بر اساس اسطوره آتلانتیس در آثار افلاطون بنا شده است. ساختمان اصلی دارای دو برج مرکزی است که در راستای شرق و غرب قرار دارند؛ و از طریق یک بنای مجلل و سلطنت گونه به هم متصل شده‌اند.
 هتل آتلانتیس دبی با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار با مجموع ۱۶۰۰ اتاق و سوییت ساخته شده است. هتل آتلانتیس دبی دارای یکی از پیشرفته ترین پارکهای آبی خاورمیانه است .
هتل آتلانتیس دبی می باشد که نتیجه هنر بی نظیر تعدادی از معماران و طراحان معروف بین المللی می باشد . استعداد بی نظیر عناصر معماری دیوید راکول و جفری بیرز دربخش های گوناگون در این هتل نمایان شده است . هتل آتلانتیس ۲۳ طبقه می باشد که  ۱۵۳۹ اتاق برای اقامت مهمان ها در نظر گرفته شده است .

سرفصل ها:
مقدمه
طراحی و ساخت
معماری هتل آتلانتیس
ورودی هتل آتلانتیس دبی
سوئیت ها و اتاق ها درهتل آتلانتیس دبی
سوئیت های زیر آب هتل
پارک آبی
رستوران ها
چالش های ساخت
منابع
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 837 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:22,305 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل پاورپوینت قابل ویرایش مناسب دانشجویان معماری می باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت