پاورپوینت روان شناسی یادگیری

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
پاورپوینت روان شناسی یادگیری، در 9 اسلاید، زیبا و حرفه ای.

پاورپوینت روان شناسی یادگیری دارای 9 اسلاید بسیار جذاب و حرفه ای است که به موضوع جالب روانشناسی یادگیری می پردازد. این پاورپوینت دارای انیمیشن و ترنزیشن های جذابی است که می تواند مخاطبان شما را مجذوب خودش کند. پاورپوینت روان شناسی یادگیری همچنین دارای نمایش منویی عناوین مطالب نیز می باشد که مسیر ارائه را برای مخاطبان مشخص می کند. پاورپوینت روان شناسی یادگیری با دارا بودن اسلاید های پویا امکان پیمایش بین اسلاید های مختلف را دارد.
در تهیه پاورپوینت روان شناسی یادگیری از فونت های جذابی استفاده شده است که درون فایل پاورپوینت ذخیره شده و قابلیت استفاده دارند. در ادامه می توانید بخشی از مطالب پاورپوینت روان شناسی یادگیری را مطالعه نمایید.

اسلاید 3 پاورپوینت آماده درباره ویژگی های یادگیری مناسب ارائه در کلاس
روان شناسی یادگیری یک علم نظری است که نظریه های مختلف روان شناسی مرتبط با یادگیری را پوشش می دهد. در طول تاریخ، بسیاری از نظریه های یادگیری روان شناسی وجود داشته است. برخی رویکرد رفتارگرایانه تری دارند که بر ورودی های رفتاری و شرطی سازی‌ها تمرکز دارد.

🔔 پیشنهاد می شود خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری را نیز مشاهد نمایید.

نقش یادگیری در همه صحنه های زندگی نمایان است. یادگیری تنها آموختن مهارتی خاص با مطالب درسی نیست؛ بلکه در رشد هیجانی، رشد شخصیتی، تعامل اجتماعی انسان دخالت دارد. انسان یاد می گیرد که از چه چیزی بترسد، چه چیزی را دوست بدارد و کجا چگونه رفتار کند. در واقع نوزاد از همان لحظه تولد درگیر فرآیند یادگیری می شود و این توانایی است که باعث پیشرفت و تفاوت روزانه او تفاوت انسان های یک نسل از انسان های نسل قبل از خودشان می شود.

🔔 پیشنهاد می شود پاورپوینت نظریه های یادگیری را نیز مشاهد نمایید.

فرآیند یادگیری با توجه به اهمیتش همیشه مورد توجه بوده و در این مورد دانشمندان بسیاری اظهار نظر، پژوهش و نظریه پردازی کرده و جواب بسیاری از سوالات را روشن کرده‌اند. به طوری که می‌توان با صراحت و اطمینان در مورد اینکه یادگیری چیست، چگونه رخ می‌دهد و عوامل موثر کدام هستند بحث کرد.

فهرست مطالب پاورپوینت آماده روان شناسی یادگیری:
در پاورپوینت روان شناسی یادگیری به مباحث زیر پرداخته شده است.
روانشناسی یادگیری
ویژگی های یادگیری
یادگیری یا وراثت
نظریه های یادگیری
حافظه و یادگیری
فیزیولوژی یادگیری و حافظه
گستره روانشناسی یادگیری
چشم انداز این علم
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2820 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:4,857 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل مشاهده نمونه فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت